Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?

Turnerings-gevinster 2010
(1 viewing) (1) Guest
Poker
Go to bottomPage: 12345678...26
TOPIC: Turnerings-gevinster 2010
Turnerings-gevinster 2010 6 Months, 3 Weeks ago Karma: 3
Hei folkens.

En idè jeg har hentet fra ett utenlandsk forum som jeg er moderator for er at vi gir hverandre ett klapp på skulderen når vi gjør gode prestasjoner.

Eksemplevis kommer oss til finalebord av en turnering, vinner en turnering eller klarer å komme ITM.

På det andre forumet har vi hatt stor suksess med denne skryte-tråden, hvor vi rett og slett mottar annerkjennelse for de resultatene vi oppnår.

Slik jeg ser det kan det bygge en samhørighet mellom forumets medlemmer, hvor vi bryr oss om hva andre oppnår. Vi må også huske på at vi har alle forskjellige innfallsvinkler til spillet, noen ønsker kanskje å tjene penger på dette mens andre ser på det som hyggelig tid-trøyte og er fornøyd med å gå i 0 og således vil jo alle ITM plasseringer være av en positiv natur.

Måten vi kan gjøre dette til en hyggelig tråd hvor vi får noe anerkjennelse tilbake på våre presentasjoner er gjennom å ta ett screen-shot av plasseringen, poste det inn her og motta skryt fra våre felles venner og medlemmer.
(anbefaller å lime screen-shot'et inn i paint for så å laste det opp via tinypic.com. Her mottar du en kode som du kan kopiere inn i posten din. )

Eksempler på hvordan det kan se ut:

Da gjenstår det bare å ønske alle en hyggelig stund rundt filten og at dealeren gir oss de beste hendene slik at denne tråden fylles opp med topp resultater!
TomTom96
Platinum Boarder
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
The administrator has disabled public write access.

Re:Turnerings-gevinster 2010 6 Months, 3 Weeks ago Karma: 3
Fontene er litt forskjellige mellom disse to forumene ser jeg..

Men ved bruk av tinypic.com så har man i allefall muligheten til å dobbeltklikke imaget for å få det i stort bilde.
TomTom96
Platinum Boarder
graphgraph

Re: Turnerings-gevinster 2010 6 Months, 3 Weeks ago Karma: 2
God ide!
Men tror ikke det kommer mange innlegg fra meg i denne
milanflyer
Admin
graph

Re: Turnerings-gevinster 2010 6 Months, 3 Weeks ago Karma: 3
Hehe Milan.

Ingen seier eller ITM er for liten for denne tråden, det viktigste er at man selv er fornøyd med sitt resultat og at vi ønsker å dele det med de andre medlemmene.

Blir få fra meg også frem til April i allefall, da jeg er på en poker-break pga råttne dealere Kommer kun til å spille NPL turneringene...
TomTom96
Platinum Boarder
graphgraph

Re:Turnerings-gevinster 2010 6 Months, 1 Week ago Karma: 1
hva brukte du for å ta bildene da? mobiltelefon eller kamera? eller er det noe program som kan lagre skjermbildet?
Lunaris
Platinum Boarder
graphgraph

Re:Turnerings-gevinster 2010 6 Months, 1 Week ago Karma: 3
Det enkleste er:

CTRL + ALT + PRNT SCREEN (Hold CTRL og ALT inne samtidig og trykk PRNT SCREEN) da tar du ett "bilde" av skjermen din.

Åpne Paint/Paint shop (ligger vel på de fleste PC'r som standard) og trykk CTRL + V, da limer du inn Screenshot'et i Paint. Velg lagre som og lagre det på PC'n.

^Åpne internett-leseren, og slå opp www.tinypic.com. Her kan du laste opp denne filen som du har lagret på PC'n. Når den er lastet opp får du endel koder nedover. Merk koden som står under "IMG Code for Forums & Message Boards".

Denne koden limer du inn i din post her på forumet, slik at det i teksten kun kommer denne koden. Når du submitter din post, så henter denne informasjon fra tinypic.com og legger ut bilde som du har lastet opp.

Ikke noe krav til registrering på www.tinypic.com.

Var det greit forklart?
TomTom96
Platinum Boarder
graphgraph

Go to topPage: 12345678...26

Joomla 1.5 Templates by Joomlashack